Eleverne<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tHigh Performance er to ugentlige timer p\u00e5 skemaet, hvor talentfulde og h\u00f8jtbegavede elever f\u00e5r mulighed for at fordybe sig i tv\u00e6rfaglige forl\u00f8b, der sk\u00e6rper deres nysgerrighed og skarpe hjerne.<\/p>
High Performance er ogs\u00e5 f\u00e6llesskab og samv\u00e6r p\u00e5 tv\u00e6rs af klasser i et l\u00e6ringsrum med h\u00f8jt til loftet.\u00a0
High Performance \u00f8ger elevernes trivsel, selvv\u00e6rd og skolegl\u00e6de.<\/span><\/p>\u00a0<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tSkolen<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tHigh Performance er et forl\u00f8b, hvor du som skoleleder f\u00e5r alt, hvad du har brug for, n\u00e5r du ogs\u00e5 vil g\u00f8re en forskel for skolens talentfulde og h\u00f8jtbegavede elever.
Et omr\u00e5de, der kan v\u00e6re sv\u00e6rt at komme i gang med, for hvor skal du starte, hvad er vigtigt, og hvem kan hj\u00e6lpe?<\/p>\n
Det kan vi! High Performance er nemlig b\u00e5de kompetenceudvikling, et undervisningstilbud og et st\u00e6rkt signal til for\u00e6ldre og omverdenen.<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tL\u00e6rerne<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tHigh Performance er ogs\u00e5 et to\u00e5rigt kompetenceforl\u00f8b til l\u00e6rere og p\u00e6dagoger. Forl\u00f8bet giver kompetencer til at screene, undervise og vejlede kolleger i undervisning af talentfulde og h\u00f8jtbegavede elever.\u00a0<\/p>
Ud over en masse ny viden hj\u00e6lper vi med \u00e5rsplaner, konkrete aktiviteter og \u00f8velser, sparring og evaluering af l\u00e6ringsudbyttet hos eleverne.\u00a0\u00a0<\/p>
Forl\u00f8bet foreg\u00e5r naturligvis hos jer.<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tHigh Performance er ogs\u00e5 til dig<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tAt inklusion er en sv\u00e6r og ressourcekr\u00e6vende opgave, har du som l\u00e6rer eller skoleleder med sikkerhed m\u00e6rket p\u00e5 egen krop. Derfor kan det ogs\u00e5 v\u00e6re sv\u00e6rt at skulle overskue endnu en gruppe af elever, som har brug for at blive forst\u00e5et og undervist p\u00e5 en anden m\u00e5de \u2013 nemlig de h\u00f8jt begavede af slagsen.<\/p>
S\u00e5dan beh\u00f8ver det ikke v\u00e6re!\u00a0<\/p>
Med et High Performance forl\u00f8b er skolen godt p\u00e5 vej til at g\u00f8re en forskel for dig, de h\u00f8jtbegavede elever og for skolen generelt. For High Performance er b\u00e5de et 2-\u00e5rigt kompetenceudviklingsforl\u00f8b til dig som l\u00e6rer, et 2-timers undervisningstilbud til h\u00f8jtbegavede elever i skoletiden og en f\u00e6lles styrket indsats til skolen.<\/p>
Kort fortalt g\u00f8r High Performance jer i stand til at se, rumme og udfordre h\u00f8jtbegavede elever uden at g\u00e5 p\u00e5 kompromis med de andre behov, der er i klassen.<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tHvor mange elever t\u00f8r I miste?<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tN\u00e5r en elev ikke identificeres som h\u00f8jtbegavet, kan det v\u00e6re sv\u00e6rt at give den rette st\u00f8tte og undervisning. Det kan sende barnet ud i mistrivsel, hvilket f\u00e5r for\u00e6ldrene til at overveje et skoleskift.\u00a0<\/p>
Det koster. B\u00e5de i forhold til skolens \u00f8konomi, barnets selvv\u00e6rd, for\u00e6ldrenes tro p\u00e5 skolen og for samfundet.\u00a0<\/p>
Ved at fastholde bare en h\u00f8jtbegavet elev fra 7. til 9. klasse er det to\u00e5rige kompetenceforl\u00f8b High Performance tjent ind. \u00c9n elev!\u00a0<\/p>
Form\u00e5r I at fastholde to\u00a0<\/em>elever, har I ogs\u00e5 tjent de l\u00e6rertimer ind, det koster at afholde et High Performance forl\u00f8b.\u00a0<\/p>Tre elever… ja, s\u00e5 er High Performance b\u00e5de et p\u00e6dagogisk og \u00f8konomisk plus for skolen.<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tSkolen bliver et tilvalg<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tHos Clever Consulting har vi god erfaring med, at skoler, der har et s\u00e6rligt undervisningstilbud til talentfulde og h\u00f8jtbegavede b\u00f8rn, er et tilvalg for for\u00e6ldre.\u00a0<\/p>
Vi kender for\u00e6ldre, der har haft deres b\u00f8rn i s\u00e5 stor mistrivsel, at de har rykket deres bop\u00e6l for at komme t\u00e6ttere p\u00e5 en skole med et High Performance tilbud.\u00a0<\/p>
Skolen bliver ogs\u00e5 et tilvalg for andre elever, da et High Performance forl\u00f8b er med til at \u00f8ge den generelle trivsel p\u00e5 skolen og snittet for afgangspr\u00f8verne.<\/p>
Et High Performance tilbud er godt for b\u00e5de skolen og eleverne.<\/p>
Martha \u2013 elev p\u00e5 High Performance<\/strong>
<\/em><\/p>“Jeg har lettere ved at v\u00e6re sammen med flere, s\u00e5 p\u00e5 den m\u00e5de har HP hjulpet.”
<\/em>
L\u00e6s hele interviewet med Martha.
<\/em>
Klik her<\/strong><\/a> >><\/strong>
<\/em><\/p>\u00a0<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tDet siger skolen<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tIkke to skoler er ens, det ved vi, og derfor er det vigtigt, at vi sammen finder ud af, hvordan vi g\u00f8r den st\u00f8rste forskel. I t\u00e6t dialog med jer skaber vi et High Performance-forl\u00f8b, der passer til, hvordan I er organiseret som skole.<\/p>
I videoen her<\/span><\/a> kan du h\u00f8re distriktsskoleleder Karin G. Anker fort\u00e6lle om, hvordan T\u00f8nder Distriktsskole valgte at opbygge deres High Performance forl\u00f8b ud fra deres v\u00e6rdier, m\u00e5l og skoles organisering med tre f\u00f8deskoler og en overbygningsskole.<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tDet siger eleverne<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tHigh Performance eleverne er ikke i tvivl om, at de f\u00e5r en masse ud af at v\u00e6re en del af holdet. De oplever en faglig og social samh\u00f8righed med andre h\u00f8jtbegavede b\u00f8rn, faglige udfordringer i forhold til niveau, \u00f8get trivsel og l\u00e6ringsmotivation og bedre mulighed for at performe ud fra potentialet.<\/p>
Her<\/span><\/a> i videoen kan du h\u00f8re Lasse og Liva fort\u00e6lle om, hvad de f\u00e5r ud af High Performance. B\u00e5de n\u00e5r det kommer til selvv\u00e6rd og til generelle fagkompetencer.\u00a0<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tDet siger l\u00e6rerne<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tFor mange l\u00e6rere har det en stor betydning, at de ved, at de n\u00e5r alle elever. At alle elever bliver set, h\u00f8rt og anerkendt. Det giver en ro og f\u00f8lelse af, at man sl\u00e5r til som l\u00e6rer.\u00a0<\/p>
High Performance er to ugentlige timer p\u00e5 skemaet, hvor talentfulde og h\u00f8jtbegavede elever f\u00e5r mulighed for at fordybe sig i tv\u00e6rfaglige forl\u00f8b, der sk\u00e6rper deres nysgerrighed og skarpe hjerne.<\/p>
High Performance er ogs\u00e5 f\u00e6llesskab og samv\u00e6r p\u00e5 tv\u00e6rs af klasser i et l\u00e6ringsrum med h\u00f8jt til loftet.\u00a0 \u00a0<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t High Performance er et forl\u00f8b, hvor du som skoleleder f\u00e5r alt, hvad du har brug for, n\u00e5r du ogs\u00e5 vil g\u00f8re en forskel for skolens talentfulde og h\u00f8jtbegavede elever. Det kan vi! High Performance er nemlig b\u00e5de kompetenceudvikling, et undervisningstilbud og et st\u00e6rkt signal til for\u00e6ldre og omverdenen.<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t High Performance er ogs\u00e5 et to\u00e5rigt kompetenceforl\u00f8b til l\u00e6rere og p\u00e6dagoger. Forl\u00f8bet giver kompetencer til at screene, undervise og vejlede kolleger i undervisning af talentfulde og h\u00f8jtbegavede elever.\u00a0<\/p> Ud over en masse ny viden hj\u00e6lper vi med \u00e5rsplaner, konkrete aktiviteter og \u00f8velser, sparring og evaluering af l\u00e6ringsudbyttet hos eleverne.\u00a0\u00a0<\/p> Forl\u00f8bet foreg\u00e5r naturligvis hos jer.<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t At inklusion er en sv\u00e6r og ressourcekr\u00e6vende opgave, har du som l\u00e6rer eller skoleleder med sikkerhed m\u00e6rket p\u00e5 egen krop. Derfor kan det ogs\u00e5 v\u00e6re sv\u00e6rt at skulle overskue endnu en gruppe af elever, som har brug for at blive forst\u00e5et og undervist p\u00e5 en anden m\u00e5de \u2013 nemlig de h\u00f8jt begavede af slagsen.<\/p> S\u00e5dan beh\u00f8ver det ikke v\u00e6re!\u00a0<\/p> Med et High Performance forl\u00f8b er skolen godt p\u00e5 vej til at g\u00f8re en forskel for dig, de h\u00f8jtbegavede elever og for skolen generelt. For High Performance er b\u00e5de et 2-\u00e5rigt kompetenceudviklingsforl\u00f8b til dig som l\u00e6rer, et 2-timers undervisningstilbud til h\u00f8jtbegavede elever i skoletiden og en f\u00e6lles styrket indsats til skolen.<\/p> Kort fortalt g\u00f8r High Performance jer i stand til at se, rumme og udfordre h\u00f8jtbegavede elever uden at g\u00e5 p\u00e5 kompromis med de andre behov, der er i klassen.<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t N\u00e5r en elev ikke identificeres som h\u00f8jtbegavet, kan det v\u00e6re sv\u00e6rt at give den rette st\u00f8tte og undervisning. Det kan sende barnet ud i mistrivsel, hvilket f\u00e5r for\u00e6ldrene til at overveje et skoleskift.\u00a0<\/p> Det koster. B\u00e5de i forhold til skolens \u00f8konomi, barnets selvv\u00e6rd, for\u00e6ldrenes tro p\u00e5 skolen og for samfundet.\u00a0<\/p> Ved at fastholde bare en h\u00f8jtbegavet elev fra 7. til 9. klasse er det to\u00e5rige kompetenceforl\u00f8b High Performance tjent ind. \u00c9n elev!\u00a0<\/p> Form\u00e5r I at fastholde to\u00a0<\/em>elever, har I ogs\u00e5 tjent de l\u00e6rertimer ind, det koster at afholde et High Performance forl\u00f8b.\u00a0<\/p> Tre elever… ja, s\u00e5 er High Performance b\u00e5de et p\u00e6dagogisk og \u00f8konomisk plus for skolen.<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t Hos Clever Consulting har vi god erfaring med, at skoler, der har et s\u00e6rligt undervisningstilbud til talentfulde og h\u00f8jtbegavede b\u00f8rn, er et tilvalg for for\u00e6ldre.\u00a0<\/p> Vi kender for\u00e6ldre, der har haft deres b\u00f8rn i s\u00e5 stor mistrivsel, at de har rykket deres bop\u00e6l for at komme t\u00e6ttere p\u00e5 en skole med et High Performance tilbud.\u00a0<\/p> Skolen bliver ogs\u00e5 et tilvalg for andre elever, da et High Performance forl\u00f8b er med til at \u00f8ge den generelle trivsel p\u00e5 skolen og snittet for afgangspr\u00f8verne.<\/p> Et High Performance tilbud er godt for b\u00e5de skolen og eleverne.<\/p> Martha \u2013 elev p\u00e5 High Performance<\/strong> “Jeg har lettere ved at v\u00e6re sammen med flere, s\u00e5 p\u00e5 den m\u00e5de har HP hjulpet.” \u00a0<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t Ikke to skoler er ens, det ved vi, og derfor er det vigtigt, at vi sammen finder ud af, hvordan vi g\u00f8r den st\u00f8rste forskel. I t\u00e6t dialog med jer skaber vi et High Performance-forl\u00f8b, der passer til, hvordan I er organiseret som skole.<\/p> I videoen her<\/span><\/a> kan du h\u00f8re distriktsskoleleder Karin G. Anker fort\u00e6lle om, hvordan T\u00f8nder Distriktsskole valgte at opbygge deres High Performance forl\u00f8b ud fra deres v\u00e6rdier, m\u00e5l og skoles organisering med tre f\u00f8deskoler og en overbygningsskole.<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t High Performance eleverne er ikke i tvivl om, at de f\u00e5r en masse ud af at v\u00e6re en del af holdet. De oplever en faglig og social samh\u00f8righed med andre h\u00f8jtbegavede b\u00f8rn, faglige udfordringer i forhold til niveau, \u00f8get trivsel og l\u00e6ringsmotivation og bedre mulighed for at performe ud fra potentialet.<\/p> Her<\/span><\/a> i videoen kan du h\u00f8re Lasse og Liva fort\u00e6lle om, hvad de f\u00e5r ud af High Performance. B\u00e5de n\u00e5r det kommer til selvv\u00e6rd og til generelle fagkompetencer.\u00a0<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t For mange l\u00e6rere har det en stor betydning, at de ved, at de n\u00e5r alle elever. At alle elever bliver set, h\u00f8rt og anerkendt. Det giver en ro og f\u00f8lelse af, at man sl\u00e5r til som l\u00e6rer.\u00a0<\/p>
High Performance \u00f8ger elevernes trivsel, selvv\u00e6rd og skolegl\u00e6de.<\/span><\/p>Skolen<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Et omr\u00e5de, der kan v\u00e6re sv\u00e6rt at komme i gang med, for hvor skal du starte, hvad er vigtigt, og hvem kan hj\u00e6lpe?<\/p>\nL\u00e6rerne<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
High Performance er ogs\u00e5 til dig<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Hvor mange elever t\u00f8r I miste?<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Skolen bliver et tilvalg<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
<\/em><\/p>
<\/em>
L\u00e6s hele interviewet med Martha.
<\/em>
Klik her<\/strong><\/a> >><\/strong>
<\/em><\/p>Det siger skolen<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Det siger eleverne<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Det siger l\u00e6rerne<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t