\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\"Jeg er, hvad du fort\u00e6ller mig\"\n\nHvad er der p\u00e5 spil for den h\u00f8jtbegavede?<\/h1>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\"Jeg er, hvad du fort\u00e6ller mig\"\n\nHvad er der p\u00e5 spil for den h\u00f8jtbegavede?<\/h1>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\tDu former eleverne med dine forventninger til deres kompetencer<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tAlle b\u00f8rn har et br\u00e6ndende \u00f8nske om at passe ind. De vil gerne ses og anerkendes for, hvem de er. Blandt klassekammerater handler det meget om at v\u00e6re popul\u00e6r, sej, l\u00e6kker eller vellidt. I undervisningen handler det om at v\u00e6re dygtig, flittig, h\u00f8flig, sympatisk og s\u00f8d.<\/p>
M\u00e5den, hvorp\u00e5 vi ubevidst p\u00e5virker hinandens adf\u00e6rd, kommer igennem vores ofte tabubelagte forventninger. Forventninger, der udspringer af kulturelle, sociale og adf\u00e6rdsm\u00e6ssige forhold.<\/p>
\n\t\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\tDu former eleverne med dine forventninger til deres kompetencer<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Du former eleverne med dine forventninger til deres kompetencer<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\tAlle b\u00f8rn har et br\u00e6ndende \u00f8nske om at passe ind. De vil gerne ses og anerkendes for, hvem de er. Blandt klassekammerater handler det meget om at v\u00e6re popul\u00e6r, sej, l\u00e6kker eller vellidt. I undervisningen handler det om at v\u00e6re dygtig, flittig, h\u00f8flig, sympatisk og s\u00f8d.<\/p>
M\u00e5den, hvorp\u00e5 vi ubevidst p\u00e5virker hinandens adf\u00e6rd, kommer igennem vores ofte tabubelagte forventninger. Forventninger, der udspringer af kulturelle, sociale og adf\u00e6rdsm\u00e6ssige forhold.<\/p>
\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t
Alle b\u00f8rn har et br\u00e6ndende \u00f8nske om at passe ind. De vil gerne ses og anerkendes for, hvem de er. Blandt klassekammerater handler det meget om at v\u00e6re popul\u00e6r, sej, l\u00e6kker eller vellidt. I undervisningen handler det om at v\u00e6re dygtig, flittig, h\u00f8flig, sympatisk og s\u00f8d.<\/p>
M\u00e5den, hvorp\u00e5 vi ubevidst p\u00e5virker hinandens adf\u00e6rd, kommer igennem vores ofte tabubelagte forventninger. Forventninger, der udspringer af kulturelle, sociale og adf\u00e6rdsm\u00e6ssige forhold.<\/p>