{"id":6704,"date":"2023-05-03T10:38:11","date_gmt":"2023-05-03T08:38:11","guid":{"rendered":"https:\/\/www.cleverconsulting.dk\/?page_id=6704"},"modified":"2024-06-26T12:03:50","modified_gmt":"2024-06-26T10:03:50","slug":"1-2-3-differentiering-matematik-4-6-klasse","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.cleverconsulting.dk\/boeger\/1-2-3-differentiering-matematik-4-6-klasse\/","title":{"rendered":"H\u00f8jtbegavede: 1-2-3 Differentiering \u2013 Matematik 4.-6. klasse"},"content":{"rendered":"\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t

Konkrete forl\u00f8b til hele klassen
fokus p\u00e5 h\u00f8jtbegavede elever<\/h3>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t

1-2-3 Differentiering \u2013
Matematik 4.-6. klasse<\/h1>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t<\/span>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t

I 1-2-3 Differentiering \u2013 MATEMATIK er der differentierede forl\u00f8b om Chance og sandsynlighed, Konstruktion og kommunikation om polygoner og \u00d8konomi og budgetl\u00e6gning. 1-2-3-b\u00f8gerne giver l\u00e6reren mulighed for at gennemf\u00f8re differentieret undervisning, der udfordrer alle elever i klassen \u2013 p\u00e5 en nem og overskuelig m\u00e5de.<\/strong><\/p>

Der er h\u00f8jtbegavede b\u00f8rn p\u00e5 alle skoler. De har altid v\u00e6ret der, de er i langt de fleste klasser, og der skal fortsat v\u00e6re plads til dem i vores skolef\u00e6llesskaber. 1-2-3 Differentiering<\/strong> giver l\u00e6reren mulighed for at gennemf\u00f8re differentieret undervisning, der udfordrer alle<\/strong> elever \u2013 ogs\u00e5 de h\u00f8jtbegavede. 1-2-3-b\u00f8gernes f\u00e6rdige forl\u00f8b g\u00f8r det overskueligt og nemt at g\u00f8re en faglig forskel for hele klassen.<\/p>

I 1-2-3 Differentiering \u2013 MATEMATIK<\/strong> er der differentierede forl\u00f8b om Chance og sandsynlighed, Konstruktion og kommunikation om polygoner og \u00d8konomi og budgetl\u00e6gning.<\/p>

1-2-3 differentieret undervisning<\/strong>
Med 1-2-3 differentieret undervisning f\u00e5r alle elever i klassen, ogs\u00e5 de h\u00f8jt begavede, mulighed for at arbejde med opgaver, der b\u00e5de matcher og udfordrer deres faglige niveau. 1-2-3-b\u00f8gerne giver l\u00e6reren mulighed for at gennemf\u00f8re differentieret undervisning, der udfordrer alle elever i klassen gennem fagspecifikke forl\u00f8b med tilh\u00f8rende opgaver \u2013 uden at skulle planl\u00e6gge det hele selv.<\/p>

L\u00e6reren f\u00e5r:<\/strong><\/p>